Dacă te numeri printre clienții fideli ai supermarketului Mega Image e bine să știi ce cumperi și ce consumi. Directorul general al supermarketului, Răzvan Munteanu, a spus de unde provin ouăle care se găsesc pe rafturile din magazin.
Ouăle sunt un aliment de bază pentru multe persoane, iar supermarketurile au un rol important în asigurarea unei aprovizionări constante și de calitate. În plus, astfel de magazine oferă consumatorilor o gamă largă de opțiuni. Răzvan Munteanu, CFO Mega Image, a vorbit, în cadrul unei conferințe de presă, despre produsele ce se regăsesc pe rafturile din magazine și care este proveniența lor.
Potrivit declarațiilor lui Răzvan Munteanu, peste jumătate din produsele vândute în magazinele Mega Image sunt produse în România, cu excepția unor produse de patiserie, ciocolată, fructe exotice și produse de îngrijire personală.
”Mai mult de jumătate din produsele vândute în magazinele Mega Image sunt produse în local. Ca regulă generală, semnificativ mai mult de jumătate din ceea ce vindem în România, este produs în România. De multe ori e nevoie să importăm produse de patiserie, ciocolată, fructe exotice, produse de îngrijire personală şi a casei, carne câteodată”, spune Răzvan Munteanu, CFO Mega Image, în cadrul unei conferințe de presă.
În ciuda tendinței de scădere a comerțului tradițional în România, reprezentantul Mega Image spune că aceste magazine au o pondere mai mare decât în vestul Europei.
”Ne aşteptăm ca această evoluţie să continue”, a mai completat Răzvan Munteanu.
De asemenea, potrivit unei analize ZF, comerțul modern a depășit pragul de 4.000 de magazine în 2022, însă ritmul de expansiune s-a încetinit față de anul precedent. În ultima perioadă, clienții se orientează tot mai mult către brandurile proprii ale magazinelor, care au prețuri mai mici.
”Clienţii sunt mult mai atenţi la promoţiile oferite. În general, în toată piaţa nu vedem scăderi de volum. Vedem o orientare spre preţuri mai mici, de exemplu brandurile proprii ale retailerilor cresc”, a încheiat managerul general Mega Imagine, citat de Business Magazine.